Blogger Belia Blogger Cool

Assalamualaikom =)



hai semua..!! that's me Farah Shahidah Binti Mat Hashim...here my blog yang simple but still menjadi teman setia saya untuk mencatat semua perkara-perkara manis dan pahit dalam hidup saya...

fashapurple.blogspot.com

umur saya : 23 tahun sudah ..!!

saya adalah blogger belia yang cool !! =)
kerana saya suka tentang perkara- perkara yang manis yang pernah berlaku dalam hidup saya...
setiap perkara happy yang berlaku..saya suka nak share dengan orang lain..huu..
mungkin hidup kita berbeza-beza...therefore dengan berblogwalking...buat saya rasa lebih cool and dapat belajar macam-macam perkara..i don't need any MUSUH... but I love to make colourset of FRIENDS =D

love,
farahshahidah

Comments

  1. nice to know you too :)


    http://pinkbubblegumprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts