new semester...new hope =D

Bismillahirrahmanirahimm...

Assalamulaikom to all followers even stalkers and readers....
aku datang lagi dalam entry baru kali in this new semester...
pejam celik...pejam celik lagi..now aku dah part 6...
what a long journey I have been....phewww.....
rasa seperti sudah bertahon2 lamanyaaaa aku dok belajar...belajar dan belajar..
pengalaman demi pengalaman aku faced it...
campur dengan suka duka semua....

kalau dihitung belajar dari tadika till now...rasa dah puluh riban wang ringgit dikeluarkan
pluss.....tenaga...masa...and many moresss...
pengalaman belajar degree Accountancy kat Uitm ni tak seindah yang dibayangkan...
satu demi satu cubaan..dugaan dan ujian aku kena hadap...
benar kata orang... biar susah dahulu...

mungkin jugak memang salah sendiri.. kurang effort untuk mendapatkan sesuatu..
terlalu selesa dengan benda yang sedia ada...
sekali jatuh..bukan senang untuk bangun semula...
but i still force myself to wake up from mimpi yang tak pasti...
stil mencuba...dan terus mencubaa...

aku tak salah kan sesiapa...mahupun takdir...
Allah sedang menyedarkan aku...
ye aku redha with everything..........

so  this new semester... i just need support daripada semua yang mengenali...
aku cuba melawan perasaan rendah diri... low confident...and so on...
so aku kena happyyy sentiasa ... i must make sure that seolah-olah there's nothing happen..
okayy...fullstop..!


let's back to main point..!!!hehehe...
aku sangat berpuas hati dengan jadual semester ni...agak rileks laa...
and FYI..new semester ni jugak...aku berpindah dok umah sewa..hewhew...
before ni aku tinggal kat Asrama Yayasan Melaka or kitorang panggil AYM.. (ayam)

ramai mempersoalkan why aku tetiba pindah..hoho...
takde sebab apa pun...actually aku sudah bosan tinggal kat AYM tuh..
saje mau tukar angin...tak boley ka??

plus..for new spirit lar jugak..aku tinggal kat Pangsapuri Tun Perak..
betol2 belakang The Store...
tak jaoh sangat laa...tapi still need to jalan kaki...
aku mau ajar diri aku alert sket tentang uruskan masa...
lagi dekat aku dudok lagi laa aku lekaa...seleka2 nya..!!
more updates later tentang tempat baru yang aku stay ni...

just I hope you guys semua doakan kesejahteraan saya ye...
plis pray for me...and hope I can do it for this new semester...
semua berjalan dengan lancar..semangat tak macam yoyo..hewhew...AMIN =D

thanx for reading this entry ..

love,
farahshahidah


Comments

  1. insyaALLAH mudah2an dipermudahkan segalanya dik..
    yakinkan diri yer..u can do it =)

    nway salam kenal dan follower baru blog ini =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts