Snow White lagii....

Assalamualikom....=D
hyee peeps...

on 31 Mei lalu... aku mengendate dengan one of my besties..
my exskulmate and merangkap kawan satu diploma ngan aku masa kat Uitm Lendu dulu...
tak ngendate jaoh pon...juz nak tengok wayang semata-mata...

ni laa Janna...weeee


kitorang tengok tak jaoh pon...
juz tengok kat MBO Melaka Mall....
dekat lar jugak ngan umah aku and Janna...
kata nak tengok wayang je pon kan...
kitorang actually nak tengok Dark Shadow 
tapi tak de pulak cite tu...so we all tengok apo yang ada je..
Snow White and the Huntsman =D

aku rasa lar...ni kali ke berapa tah aku tengok cite ala-ala snow white ni...
pernah tengok cite Enchanted - ade jugak pasal snow white..
Mirror Mirror - pon ade snow white..



otw nak masok panggong..click2 jap

weee~~

janna mmg suke bergambo

puteri diana sangat...

nak review sket pasal cite tuh... memang ada kelainan lar jugak dalam snow white kali...
ditambah pulak aku ni memang sangat adore ngan cite fairy tales ni...
pantang ade cite fairy tale rasa nak serbu jugak wayang....
snow white kali ni menekan watak snow white tu sendiri dengan huntsman only..!!
biasanya kalau yang kita sedia maklom..
snow white dengan putera raja kan??
tapi the main castb for cite ni snow white dengan si pemburu tu...

pluss....snow white dimainkan oleh watak Kristen Steward...
pelakon Twilight jugak...
*padahal aku sendiri pon belom tengok twilight... :P
memang dia sangat cantik and gojes tebabomm..
tapi for me...dia tak sesuai watak Snow White kot...
sebab aku imagine kan watak snow white adalah yang sangat cantik and cuteee...
puteh melepak..lembut tapi berani...
tapi not for kristen...hooho..
suara dia cam terlalu aggresive kot..


ni la Kristen Steward itueww 

dalam cite ni jugak menampilkan snow white yang sentiasa comot dlm keadaan comot..hehe..
tak lar sentiasa pakai cantik2 seperti yang kita tau...


antara main cast =D

Watak si pemburu pulak di pegang oleh Chris Hemsworth...
pemburu yang dihantar oleh permaisuri ke Hutan Gelap untuk membunuh snow white...
mulanya aku tengok si watak pemburu tu cam tak ensem langsong..
nampak macam bapak2 orang lar jugak...
so i dont think so yang die bley jadi partner snow white..hahah...

so yang pegang watak permaisuri pulak...
Charlize Theron....mukanya ala-ala Mariah Carey pon ade jugak..wee
watak yg dibawa menjadi sangat...hoho..

so the ending of the movie..u all akan tahu siapakah yang berjaya 
membangunkan snow white dari tidur panjangnyee tuu..
biasalah...kiss is the most powerful larh...kuh3

abes cite aku kureng berpuas hati at the ending of the story...
macam kureng masyuk sket larh...
so nak tau tengok lar sendiri...woot..woot...

kureng puas kot..

janna cam pueh hati jeee

buat2 pueh hati

pegi makan lee...

makan roti je pon

Add caption


tu..tu...poster cite yang kami tgok..tuu

mam roti tapi takde air..heee

kaki posee...serah pada Janna


nak balek dah....time is running out...

thanx Janna for the ride.. =D


THANX FOR READING =)))))

Comments

Popular Posts