she is my besties =D

Assalamualaikomm...
hye peeps..hye stalkers and followers =D
aku datang lagi dengan cerita basi yang siap aku peram ...
akhernya kali ni baru dapat dikeluarkan....

nak cerita lagi pasal sorang kawan baek saya yang omey2 nih...
and aku penah cerita pasal kawan aku nih dalam entry2 yang lepas..okay...
okay her name is Nur Hafizah Kastamin...
since kitorang dah menempuh alam universiti nih....
jarang jumpe padahal umah sekangkang kera je..
heeee....

so bile ade cuti panjang sket cam cuti midsem ke.. or cuti sem teros...
baru lar boleh jumpa-jumpain...jimba-jimbain...
tapi itu pon boley kira ngan jari je bape kali jumpa...
so dah macam vip jugak la kitorang ni nak deal pon take time....


best fren 4 eva and eva..



briefing sket pasal our friendship...hoho....
she is my ex-primary skulmate kat SK Seri Bemban...
and also my ex-secondary skulmate kat SMK Sharifah Rodziah weee =)
so we looks like 'belangkas' laa seperti yang da most people cakap...haha
kalau tak de aku...orang tanya dia "eh mana fasha??"
tak de dia orang tanya aku "eh mana pza??"
begitu lah kami..keh3


order air pe ye?

she is one of my beshfren yang sangat close ngan aku laa...
maybe our friendship yang lama bikin kitorang lagi rapat..hoho..
we shared everything...and dia sangat memahami aku..weee~
bak kata mereka dan keluarga mereka...heheh..
friendship yang dipupuk since sekolah2 ni lagi susah kite nak lupa...
and lagi erat ank dibanding dengan kawan masa universiti or maybe dah keje nanti...


saya pemaluu..

maybe sebab masa time2 sekolah dulu...kita baru nak belajar sesuaikan diri...
nak adapt dengan kawan-kawan sekeliling...
and thats why...orang yang ada sekeliling korang masa korang tengah sebok nak meng'up2'kan diri tu
ialah your bestfriend...huuu...
and kenapa boleh kekal lama?
because she/he yang kenal siapa kamu sebenarnya =)


awk makan ni...

saya makan ni.. 

awak senyumm..saya senyum...

saya senyumm...awk buat ape tuu?

weee ;D



even korang ada berjuta kawan baik sekali pon...
semestinya dalam kalangan kawan2 baik korang sure ada da most ever bestfriend !
so keep up ur ever friendship wokeyh..
even sekarang masing-masing dengan haluan masing...
aku kat Uitm Melaka..dia Uitm Shah Alam...
but we still in good -love-and-care..cehh!hahah


so we having fun hari tu masa cuti seminggu..sempena Cuti Hari Gawai daa...
psssttt...i loveeeee alll my friendss okeyh =D

thanx for reading =)))


Comments

Popular Posts