matlutfi...!! ko memang lawak giler... !!

Assalamualaikommm..!!


zaman teknologi it sekarang nie...
senang aje seseorang tu boley jadi pemes....
sepemes yang tak disangka...!huhu...

actually dalam pada aku sebok berfb-ying...
meng-usha2 page kawan-kawan aku....
mata nie asek tertumpu pada nama MAT LUTFI..besh giler...
MAT LUTFI itu la..ini laa...kat post diorang.....
aku pon naek pelik dan heran serta merta...
sape lar pulak gerangan Matlutfi lak uh....


aku pon dok usha google..u-tube bagai...
semata-mata nak tau siapakah Matlutfi...hehehe...
rupa-rupanya...ini ha....




Matlutfi nie bukan lar artis ke blogger pemes ke...
tapi dia nie seorang yang sangat kreatif lagi superb kelakaunye...
tak tau lar aku ketinggalan zaman ke hape ke kan..hehehe...
maybe dah berjote orang dah kenal die...
tapi aku baru kenal sapa mamat nie...wink~~


dengan masokkan video ciptaan dia tu dalam youtube je,..
dah buat dia dikenali jugak lar...heheh..
mana tak nya semua lawak2 dalam video dia tu memang besh...!
boley jadi pelakon iklan petronas pon boleyh..hahah...


nak usha mamat nie..ops bukan tackle..
tapi kalau nak usha video dia pada sape yang lom kenal...
sila kik INI
aku jamin korang akan tergelak besar...hahaha...
dengan muka selamba...but lawak dia even poyo tapi ada mesej okay...
memang sempoi lar dia ni...



dia nie student kat one of universiti kat perth, Australia wokeyh..
umor sebaya lak tu..1990..kui3...
semua video dia aku dah khatam tengok...
mau tak guling2 aku gelak..hahaha...










macam2 karakter die leyh bawak...
then kalau ada 2,3 watak suma dia sendiri yang lakonkan..
tu yang besh tu...
1st video dia was video yang dia dedicate kat mak dia..
sweet lorh...tak padan ngan loghat kedah...
but he speak english very well okay...!


aku tak nak cakap banyak...kau orang boley la usha sendiri..hehehe
dia pon ada fan page dia sendiri okeh... =)))



thanx 4 readinggg =))))

Comments

  1. lya pun suka dia fasha..
    i mean
    suka tgk video la
    kelaka je
    then suka sgt dgr dia gune loghat kedah tu..
    heeeeeee

    comel gak ..
    pangkat adik la ni
    hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts