kesedapan minum vitagen tak boleh disangkal lagi...

Assalamualaikomm....
i'm back againnn...!!!


korang selalu tak minum vitagen????
tiba-tiba lak aku terkenang memori manes bila shopping ngan femly...heheh
actually dah lama tak minom vitagen ni lagi dah...
dulu tiap kali aku ikot mak aku beli barang kat mana2...
sure mak aku akan grab sepapan vitagen ni untuk ktorang...
and berterusan la sampai bertaon2 lamanyaa....heee~~


memang tak sah la kalau tak beli vitagen...
sepapan ada 5 botol..em memang cukop2 la untuk satu femly...
bapak aku tak yah laa kot..hehehe
now dah jarang dah...


so alang2 aku beli barang dapor untuk umah sewa aku...
aku ternampak la vitagen lalu ku sambarnya dengan gumbira...
*padahal selalu haje aku perasan tapi baru kali ni terpikir nak hamek...kih3






so aku nak share la sket ape yang besh nya pasal vitagen ni...

  1. bagi korang yang susah nak memerot or ada masalah sembelit...aku syorkan la sangat2 kat korang minom aje vitagen ni...siyesly pas kau minom...perot kau otomatik bagi isyarat yang die mintak kau segera pegi ke toilet..heheh...
  2. satu botol viategn ni mengandungi 10 bilion bakteria baik...dalam badan kita kan ada bakteria jahat..so nak rasa badan tu sihat and segar..kena la seimbang kat baik ngan jahat tu....lagi banyak bakteria baik lagi bagos sebab boley tindaskan bakteria jahat tu..mamposh kau..!
  3. vitagen ni tak semestinya kanak-kanak je boley minom...tua muda..yang dah kawen..belom kawen..yang dah cerai..beranak pinak...semua boley minom...no worries dear...
  4. sebagosnya minum le sehari sebotol..sebab satu botol je dah cukop untuk untuk lawan bakteria jahat tuh untuk wat korang selesa sepanjang hari..yeah...!


so..aku pon beli la berpapan2 vitagen dengan azam kononnya nak selalu minom vitagen pas ni...haha....hopefully..!
tak salah untuk jadi lebih sehat kan???

thanx 4 readingg.... =)

Comments

Popular Posts