masa itu memang le emas..!

Assalamulaikomm..!!!


even tengah sebok menghadap buku..past year revision segala....
aku sempat jugak mengupdate...
dah terang2 tajok entry tu da kata masa itu emas..!!keh3..
tak salah kau nak update ke hape pon kan...
pandai2 manage ur time laa...


bagi aku sekali sekala layan belog ni...
sambil2 kau dok taip2 berpanjang jela..
boley buat kau muhasabah diri balek kekadang...
ada positive nya jugak okeyh..!!


bagi pelajar korang yang pelajar ipt macam aku ni...
tiba musim test bagai..
sure rasa macam nak tercabot nyawa *poyo gilaa risau tak habes cover chapter la...
tak terhafal lar..tak ter catch up laa...
laen lar kau orang yang memang laher2 sudah semarrt gila...
sekali ajau teros paham dah...
*alangkah bahagianya dunia ini..T_T




memang bajet..!!
test yang berderet2 memang dugaan buat aku...
tapi dah tu jalan yang kau pilih.....
teroskan...agi idop agi ngelaban...!! yeah


untuk minggu ni jew...
pasni test yang bakal2 aku menghadap....
FAR (akaun)..MAF 320 (costing)..Audit..Tax...BEL (english)..MAF 330 (finance)
memang sangat bahagiaa!!!
I love test....!!!! muuaxx..hahah




wif rakan-rakan seperjuangan.....
*bajet haje...dudok belakang buat hal sendiri...memang haremm..! :P





ngee~~wif zue bukan zoo.. -_-




untuk semester ni aku merajen kan diri ke library..keh3...
walau muka tak macam budak library...*okeyh tak pe..>_<

Comments

Popular Posts