korang ingat lagi tak??

hypeeee...
ingat ape???
tak de pape...hohoho...
actually balik dari kelas diamek oleh Mama Bella...kui3...
sampai2 umah....today si Mama Ain punya turn masak la today...wah3...
before ni...aku ngan Bella aje yang masak..
tapi okay la..koman2 pon Ain ada masak nasi okay...kira pas jugak tuh...
Today Ain masak spesel....
kitorang soh dia masak Gulai Cili Padi...
pelaaaweyyhh..menyengat..!
sampai si Bella terciot2 makan menahan kepodasan..:P



opss..wa dah terpesong sikit..maap...
wa bukan nak crita pasal gulai la...makan laa...
pe kejadah sume tu kan....keh3....
tadi after makan...seperti biasa kitorang ngadap tenet...
cam biasa wa online wa nyanyi sorang2...
tiba2 terpacol lak lagu2 zaman Boboy...Newboyz..bla..bla...bla..
eh2 dah bertaon aku tak ingat pape pon pasal lagu2 tu..keh3...



ni dia kumpulan Boboy tu..keh3



muka suma jambu2...:P



dulu kan...wa nak story sket...kui3...
aku minat gila sama kump. Boboy....kah3....
tah hape aku minat tah...ye laa sume kawan2 aku masa tu dok minat NewBoyz je kan...
sekali kump Boboy kuar...teros aku minat and fanatik gila..kah3...
kau orang sure cakap..tah hape2 je la yang aku minat...
ye ar diorang tu dah la kuwos2..
tapi wa dah minat nak buat camna kan..hahah....


aku suka suara si Naqiu Boboy tu...ye laa time tuh memang le suara dia sengau2 sket...
hingusan lagi time tuh kan....
tapi tem2 tuh...muka jambu2 tu la orang kata ensem...keh3....
siyesly wa khatam sume lagu2 Boboy...
tanya je la lagu apa...aku tau...just sekarang ni dah tak bape ingat dah...heheh
lame nau tak dengar....




so wa pon google la kan...saje cari2 pasal diorang..heheh...
...zaman2 kita skolah rendah dolu2....
time tu kan hangat giler ngan artis remaja yang tengah nak naek....
cam Newboyz...Boboy...Q-Face...Spin...Elyana..and so on..
paling tak boley blah Newboyz ar....
paling ramai gila peminat....
of coz la budak2 pompuan kan.....
mane tak nya muka jambu semacam...miut2 lak uh...
sampai diorang buat show ada lak maen pengsan2...




ayark..ni si Naqiu tu..apa dah jadi sekarang??
dah tak nomel dah....emm

aku cari la jugak kat tenet mana dia dah menghilangkan...
sekarang dah senyap....standard ar tuh....
pastu aku download ar balik suma lagu2 dia...heheh...
besh3....
ingat lagi dulu Boboy ada berlakon satu cerita ni...
Boboy the movie....kalau tak silap...kalau silap betolkan..kui3...
aku excited gila nak tengok...
dah dapat tengok lak tuh...berkali2 aku ulang..mak aihh..
memang tak jemu le katakan....


ye ar time tuh zaman2 umo budak2 sekolah baru nak naik...
so layan ar jiwang2 sket...toink3...
second wa ingat lagi......movie lakonan Naqiu....
dalam Semarak Naga....pun aku suka jugak.....
hahah...sume aku suka lah pasal dia...wink~~*masa tu je okayh!
bajet nak pakwe kuwos2 la kan....kah3....



movie Semarak Naga...lakonan Naqiu tu..masa tu wa jeles sama Linda Hashim..wink3





antara babak dalam Semarak Naga





aik..album solo ke??




brader2 dah sekarang...$%^#







aku minat lagu dia tajok Demi Masa....Episod Cinta....
Sekuntum Mawar Merah...Janji Seorang Kekasih....bla..blaa..bla..
suka tang dia tarik suara..hahah...sedap jugak what??
tu la kan...apesal lak dia tak kuar balik..nyanyi cam dolu2...heheh...
tak kesah la..gerak solo pon apa ada hal.....tapi secara siyes la kan
si Tomok pon dah come back apa...
siap menang satu jote lak uh...



da latest aku ada tengok pic Naqiu time sekarang...
of coz dah tak sejambu and miut2 cam dolu2...kui3...
dah matang le kan...heheh.......
plus nama Naqiu cam sedap je kan??haha....
and setelah aku teliti balik Naqiu ni ada iras2 muka kawan aku masa kat KPTM dulu...heheh
nama kawan aku Man...
name panjang hape tah...panjang sangat....tapi femes ngan nama Man JB...



ini dia budak Man...maap pic tak jelas..dia ni memang tak suka amek gambo...
tapi muka dia memang iras2 cam Naqiu...kah3..aku baru perasan..:P
sowie Man...!



sikalang Boboy dah tak femes...da berpecah kowt...
kalau ada pon Naqiu...tapi nak keluar media memang makan taon ler kan..
takpe2..sob3...sekarang wa dah tak de la fanatik kat dia cam dulu...kui3..
dulu tu zaman kehingosan...haha
wa dah tak maen jiwang2..rock cintan suma ni...
even adek bradek wa minat gila layan kapak...
wa layan lagu era baru je...
kalau layan karok pon wa bukan reti sangat lagu lama..
tak tahu nape....:P
tapi setakat lagu diorang ni boley blah lagi kot..kui3


okayh..ape pon..kau memang da bomm la Boboy...
wa suka lagu kau...terbaek2 dari ladang...!


Comments

  1. Kih3. memang dulu ramai minat naqiu ni, didie boboy pun ramai gak yg minat. Layan jugak lagu diorg,zaman diorg, sya suka ajuk2 cara dia nyanyi. Malu pula,rasa dah tua bila ingat balik:P

    ReplyDelete
  2. haaha..ye kew...
    same la saye..kah3...

    ReplyDelete
  3. salam..bole x mnta lgu2 boboy yg awak download? law bole.. emel ja kat dy_niefureena92@yahoo.com.. n gtaw saya kat fb LadyBug Achaii..tenx..

    ReplyDelete
  4. nk mnx lagu2 boboy y awak download bley?
    p/s me at fb LadyBug Achaii..tenx

    ReplyDelete
  5. utk pengetahuan, Boboy telah menukar nama kumpulan kepada B.B.Y dan B.B.Y skrg punye rentak lagu ,kalu tak silap aku,rentak indie...btw,tolong sokong Fanpage Boboy a.k.a B.B.Y at fb..tima kasih.

    ReplyDelete
  6. huhu, btl lah tu boboy the movie, best gile ahh cite tu bekali-2 ulang, hehe, aiyakk naqiu da ta omey lah skrg ^^

    ReplyDelete
  7. hmm btl lah tu, boboy the movie, best gile ahh cite tu berkali-2 tgk citenye, hehe, aiyakk naqiu da x omey laa ^^

    ReplyDelete
  8. suka didi boboy ^^ azan,qimie q-face :D

    ReplyDelete
  9. lagu dia yg aku betul betul ingat yang episod cinta tu je

    ReplyDelete
  10. Rinduu boboy sangat33333.... naqiuuuu kenapa berubah cenggitu? Tak suka.. sedihhh.. suara dah sedap. Rupa dah ada.. tp appearance sgt mengecewakan. Plis buat comeback plis :'(

    ReplyDelete
  11. Rinduu boboy sangat33333.... naqiuuuu kenapa berubah cenggitu? Tak suka.. sedihhh.. suara dah sedap. Rupa dah ada.. tp appearance sgt mengecewakan. Plis buat comeback plis :'(

    ReplyDelete
  12. Rinduu boboy sangat33333.... naqiuuuu kenapa berubah cenggitu? Tak suka.. sedihhh.. suara dah sedap. Rupa dah ada.. tp appearance sgt mengecewakan. Plis buat comeback plis :'(

    ReplyDelete
  13. aq peminat setia naqiu boboy... dulu kini dan selamanya.. teringin nak jumpe dia.. nak dia mainkan gitar dan nyanyikan utk aq.. huhu

    ReplyDelete
  14. Salam. Akak sampai sini dengan keyword Naqiu B.B.Y.. Haha. Sebab now ( 6.20 am) ngah tgk rancangan Fresh New Day kat TV2 pasal Boboy ni. Rancangan lama tahun 2009 kots. Now depa dah umur dlm 32 lebih kurang. Ada ahli baru 2 org. Nama 'rebranding' depa adalah B.B.Y- Be Brave Youth.. Hihi.. Sekian

    ReplyDelete
  15. ape kate kite buat satu fans "boboy please come back"
    mngkin dgan nie kitr leyh naikkan balek name naqiu boboy ngan band dye...plezz weyh jum lhaa buattt

    ReplyDelete
  16. Tak sangka akhirnya naqiu berjaya buat come back..diorang mmg ada bakat

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts