i feel something different...

salam semua...:)))
today aku sempat balik rumah sekejap..hehe..
doesnt mean aku homesick okayyh..!
after 1 kelas on Jumaat abes je tadi...
so my second younger brother ada plan nak ajak hang out jap..
aku follow aje lar..
bukan slalu dia rajin nak hangkot aku ke hulu hilir...
ape mimpi dia tah..haha..wuteva lar kan...:P




at 11..dia pon berdesup naek motor on his way ke umah sewa aku...
tak sampai pon setengah jam...dia dah terpacak dah kat dalam taman aku...
he picked up me at home...
nampaknya aku merempit laa dengan dia..kah3...
jaga2 jugak..kang ada jiran sebelah pk laen lak...
aku ikot jantan mane pulak dah naek motor...
tp no worries..taman tu senyap gulita je...hehehe


ni second in my siblings..i'm da first..!!hooho..
si Pojie ni muka nak rock..tapi takde la rock mane pon...kapak2 je..:P



our 1st destination pergi cari makan jew...hahah
bajet mula2 nak anto berokband aku ni...nak tamatkan riwayatnye...
tapi dah dia kata dah lapar rasa nak guling2..
terpaksa la we stopped at JJ ayer keroh...
ingat mau makan2 kat McD situ...
tapi ape kelass makan ngan adik aku..hahaha...
So,kitorang decided to tapau je la bawak balik umah..ngee~~
Jam tu aku termurah hati mau belanja 1 rumah....
aku tak penah belanja the whole femly aku....
plus..nak dekat2 raya Cina ni....
posperity burger pulak sudah come out...
aku pun belanja lah...
hangkot bawak balik untuk 5 orang...si Faiz tak balik la pulak..
so takde rezeki kau la Faiz...



nie adik aku si Faiz Jambu..Kah3..takde stok pic solo la pulak..ni tahun bila tah aku sebat..haha
ramai orang cakap muka kami sepesen..ade ker??



apa yang membuatkan aku tersangat lar bermurah hati nak belanja...
becoz of something happened kat femly aku lately ni....
maybe ada 1 perubahan berlaku kat femly aku...
cehh..bajet suspen lar pulak kan...
actually takde ape pun...
tapi starting dis year...i'm hepi gila ngan femly aku....
macam la tak penah hepi lak kan,....
tapi yang kali ni laen sket..ngee~~


we all adek bradek sangat laa jarang nak lepak sama2..
kalau dekat je siyesly cam hanjing and kucingg..keh3..
pantang dekat...gadoh2 cam nak terbarai umah aku...
hahahah...standard lar kan adek bradek gadoh...
alah smpai kemana je la kan...


ni yang ke-empat..Farah Shazrina..11 taon..aku yang bagi nama kau tau..
ingat jasa aku..hahah
ngan dia ni la paling aku kuat gadoh..apesal panas semacam tah..haha
takde stok pic latest r kat lappy aku...ni zaman dia slim...sikalang sudah gumok..ngee~~



now...aku sendiri dah rasakan perubahan tu...
last week aku ada balik umah...
and u wanna know..we all adek beradek dok lepak sama...maen game sama..
tengok tv sama...lepak kat lua sama...
sume2 ada termasok lar adek mentot aku Tasya yang kecik tuh...
hahaha..pon sebok nak join jugak...
time tuh terasa jugak...biar betik lak kan....
tak bergadoh pun kitorang....
kamceng semacam jew...kalau tak ni dah jerit2 dah..
smpai mak aku pun dah naek pening layan kerenah anak2 yang mengalahkan 10 anak..haha


ni dia si mentot Tasya..dia ni paling kecayangan aku la kot..hahah
dah dia paling kecik...tu buat aku slalu nak balik umah je :P



plus jugak...since one of my brother sudah masok ostel...
lagi laa meninggalkan kesan kat femly kitorang...
sekali dia balik memang happening la jugak....
kalau aku kat tempat mak aku agaknya..
sure aku rasa sejok je tengok anak2 dah tak gadoh2...hehe



betol jugak kata ada hamba Allah ni....
dalam adek beradik kita tuh....even gadoh macam nak perang dunia ketiga sekali pon...
sampai satu tahap...mesti ada perubahan jugak...
thats why aku rasa cam tak kesah nak melabor duet belanja dorang...
rasa macam wet abes blanje diorang makan lagi berbaloi daripada aku shopping bagai ni...
kah3..poyo jugak aku ni...



so...ada jugak hikmah bile salah sorang tak dok kat umah ni...
hopefully sampai bila2 la kan...
aku pon dah tak larat dah gadoh2 ngan adek aku ni...
hahah...
mane taknya sampai orang belakang umah pun dok pasang telinga..
memang busybody yer...hahah...

okaylahh..thanx 4 reading..:)))






Comments

Popular Posts