beg tercantek :)

salam followers...
sekarang ni ngah musim hujan...
hari2 ujan...so aku selesema la jawabnya..
hehe..tapi bukan nak story pasal selseme...
just wanna share something yang aku berkenan..keh3...




cantik kan??


sape tengok cite Adamaya sure pasan beg ni...beg ni la yang Lisa Surihani pakai tu...
semarrtt gile laa...
aku ni tak de la ikuti sangat cite Adamaya ni masa ngah tayang kat tv..
baru sem lepas aku tengok..
tu pon housemate aku yang download..haha...
ketinggalan la pulak kan....
dah tengok cite berulang kali dah..hehe
peminat Lisa Surihani la katakan...



so bape kali la aku dok perhati beg yg dia pakai tu...
cantek gile..!!
ada la aku try usha beg tuh...
harga tersangat la mahal...
around RM 1 k +++
mak datok...so jangan mimpi laa kan... T_T
nama beg ni
coach poppy sparkle leather pocket hobo
sket men panjang lagi.....





semartt...semarttt



bley wat sling bag...

tak pe laa..berangan je boley laa kot...hehe...

thnx 4 readingggg...:))

Comments

Popular Posts