aku terpegon tengok ini....

hype...
first of all...
HAPPY OLIDEI to all my dearest followers..stalker..yeah..!!
seminggu cuti tak de planning mau bikin ape...
bajet dudok umah aje laa...
menelaah lagi baek kan...kui3 *poyo jugak


okay2...hari khames aku dah sampai umah...
begitu pantas lagi kan..
macam aku lak yang nak celebrate Chinese New Year..heheh
sbenarnya kelas wa jumaat tuh cancel....hohoho


dalam pada takde keje laen balik2 ni..
aku rajen la jugak kekadang google cari mende2 pelik...hehe
kalau ada masa larr kan...
sebab kadang2 besh jugak dapat tau mende pelik2 plus menarik tertarik da bomm ni..kui3



the latest 7 keajaiban di dunia ...



haa..yang ni la aku maksudkan...sekrang ni diorang ada update baru untuk list terbaru 7 keajaiban kat dunia..
memang terbaek laa...

Victoria Falls (Africa)




Harbor at Rio de Janeiro (South America)



Great Barrier Reef (Australia)



Mount Everest (Asia)



Aurora Borealis (Arctic Circle)



Grand Canyon (North America)



Paricutin Volcano (North America)



cantik kan??and menabjubkan..tol tak??huhu
wa nak layan pic2 dia...okayy....enjoy this pic
p/s: all pic courtesy from google ya bebeh..:))





Comments

Popular Posts