money is EVERYTHING...

salam....

bace jew entry aku neh sure leh pk cm mate duetan je aku neh kan....huhu
actually neh laa yg bermaen kat kepale aku skang...
n aku suke ngan 1 quote neh...

No money no talk laa~~
korg msti setuju kan...di akher zaman skang neh..money neh mmg segale2 nye r..nk blaja kne pkai duet..naek gne trnsport need money lg..nk mkan..nk hang out..nk gne hp..n senang cte olls of the things sume perlu kan DUET...

dis semester was challenging 2 me laa..compare ngan sem dulu2 tem diploma...
byak gune money tol laa..n ngan diberi ujian lak ngan wet pinjaman aku time diploma xpat...
bley trsekat plak..so bayang laa aku survive 4 dis sem brgantong pd MA&PA corporation..heheh..memg diorg xkomplen n xkesah utk support me 4 dis sem..tp aku lak yg rase berat hati gase cm xbesh je r senang ckp...aku ni bukan laa ank tunggal semate2 yg diorg leh tanggong bagai..or ade abg akak yg dah keje tetap leh dok support aku 24jam....nk wet mintak jee... *alangkah bagus nye kannnn......

tp...
i'm da 1st dr 5 adek baradek yg stil trkedek2 lg nk membesar...wakakaka..dh le dr aku kecik till da beso neh...even xbeso mane pon...ngee~~parents aku yg byak dok habeh duet....kalo dikire jute2 gaknyee....ayarkk..menipuu lbey..agagaga..tu bawu aku sorg...dh le adek2 aku tu banyak makan ati ngan aku.....asek2 utk aku je kuaw duet...hihihi...
tu laaa sape soh xmasok asrama..ngee...stndard laa tu..dr form1 masok asrma...till now..pe aku nk sumtime dorg x hampekan....plus lak..aku ni ank pompuan...

so...bile makin beso neh aku trpk gak...cian hadek2 aku tuh..bio laa parent aku dok fokus kat diorg je...bio laa kakak mengalah..huuu...so thts why aku nekad gak pinjam ptptn...
memg laa xbley blah nk bayor blk bertaon2 lak tuh plus lg ngan interest yg mampu bli sebijik hp+digital camera..agagaga..xpe la..xmau brgantong sgt with them..laen laa bpak aku neh pegawai CEO merangkap pemilik syarikat besar kat melaka neh...xyah susah2 aku amek pinjman..hahaha...

waittt...brbalik pd dugaan aku xdpat pinjaman tu...pehh..org laen brjoli ngan wet diorg...
aku plak asek dok bengang je bile cucuk kat atm tuh...sumtime ade hikmah je rase...DIA xmau aku boros gak nyee..ngee~~ye laa kott..so hampir 1 sem neh money aku juz dilaborkan utk mende yg penting2 je...wahh amazinggg..kakakaka...

berkat kesabran beta..akhirnya...dengan xsemena2 wet aku masok!!!!agagaga..
vungek je ann...hujong2 tandokk dah neh bawu masok...hahah...tu pon berkat aku gi lendu ari tu..sempt jumpe org kat sane..thanx la kat die...bcoz usahekan utk aku...harapkan org kat KBM neh...xyah laaa...eh xbek laa..ngee~~tp mmg kenyataan..:P

tp wet tuh xde laaa sesuke ati nenek sy je nk habeskan cmtuh je...mybe rezki utk dok uma sewe taon depan..thanxs God..@_@

wahh..lg bape ketol ari je aku nk exm LAW plak..ngee~~
sgt cuak..+tension bce law...
pape pon i'll try ma besh...

pssstt...thnx 4 readinx my post..heheheehe

Comments

Popular Posts